Întrebări frecvente
Toate comenzile sunt expediate în termen de 1-7 zile lucrătoare de la confirmarea plății. Ne cerem scuze pentru întârzierea expedierii. Din cauza restricțiilor și reglementărilor cauzate de “pandemie”, expedierea coletului durează mai mult decât de obicei. Dar cu siguranță nu trebuie să vă faceți griji, veți primi ceea ce ați plătit. Sper pentru răbdarea și înțelegerea dumneavoastră!
Vă rugăm să rețineți că este posibil să nu răspundem la niciun e-mail duminica. Uneori, e-mailurile ajung în SPAM, așa că vă rugăm să vă verificați și poșta nedorită. Dacă nu ați primit niciun e-mail de la noi, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la support (at) lidagreen.com. Dacă ne scrieți pe WhatsApp, vă vom răspunde de luni până sâmbătă, între orele 9.00 și 17.00.
Acceptăm plata prin card de credit/debit (Apple pay, Google pay) și prin transfer bancar. În rare ocazii, putem folosi BitCoin (BTC) sau transferul instantaneu de bani prin aplicația Revolut.
În funcție de depozitul de la care cumpărați, de obicei, timpul de livrare în Uniunea Europeană este de 5-7 zile lucrătoare. Expedierile în afara Europei durează până la 30 de zile. Livrarea în România este de obicei în jur de 3 zile.
Intrați în contul dvs., găsiți comanda și, dacă aceasta nu a fost încă expediată, puteți schimba adresa de expediere. De asemenea, ne puteți contacta și noi vom schimba adresa de expediere pentru dvs.
Veți primi un e-mail de confirmare a finalizării comenzii dvs.; e-mailul va include numărul de urmărire cu un link către pagina de urmărire. Vă rugăm să rețineți că trebuie să așteptați 24 de ore pentru ca numărul de urmărire să apară pe site; dacă comanda dvs. a fost trimisă vineri, acesta va apărea luni.
Tariful de expediere este de 9,99 EUR pentru toate comenzile sub 140 EUR. Transportul este gratuit dacă comanda depășește 140 €.
Atunci când expediem o comandă, vă trimitem un e-mail cu confirmarea de expediere a comenzii, care include numărul de urmărire și linkul pentru urmărirea acesteia.